30 minut

2-4 týdny

Skákavý-lupavý prst

Příznaky

Při ohnutí nebo natažení postiženého prstu je cítit bolest. Dále také v prstu přeskakuje, lupá nebo je cítit dření.  Tento projev je způsoben právě tím, že šlacha je moc velká a nevleze se do svého tunelu. Když už šlacha tunelem proklouzne, pak je pro ni opět obtížné se zase přes kanál vrátit zpět a dojde zablokování prstu v určité poloze. Nejčastěji jsou postiženy ženy středního věku jinak zdravé.

Popis výkonu

Výkon nevyžaduje zvláštní předoperační přípravu. Pokud užíváte léky ovlivňující krevní srážlivost (léky na „ředění krve“), jako Warfarin, Lawarin, Anopyrin, Aspirin, Godasal, Ticlid, Tagren aj., informujte o tom předem ošetřujícího lékaře. U pacientů se zvýšeným rizikem alergických reakcí se provádí kožní test na snášenlivost anestetika (znecitlivující látky)

Výkon se provádí v místním znecitlivění. Po aplikaci znecitlivující látky do oblasti operačního pole se provede kožní řez v dlani a uvolnění podkožních struktur způsobujících omezení funkce popř. bolestivost. Následuje sešití operační rány.

Uvolněný pohyb prstu
Snížení bolestivosti prstu
Zlepšení funkce operované končetiny

6500 Kč,-

Budu mít operace nějaké viditelné následky ?
Po operaci bude na dlani jizva.
U této operace nelze vyloučit recidivu.
V některých případech je možné zkusit rehabilitační léčbu či obstřik bolestivého místa protizánětlivě působícími léky – kortikoidy. K vymizení potíží při konzervativní terapii dochází zřídka a často bývá přechodné.
Během operace je použita lokální anestezie, takže pacient necítí bolest. Po operaci mohou být předepsány léky tlumící bolest pro zvládnutí pooperační bolesti.

Argo Plasma

Operace syndromu karpálního tunelu