30-40 minut

Minimální

Rychlá

Zpevnění vaginálního kanálu

Rejuvenace neboli omlazení pochvy spočívá ve zpevnění, zúžení a zvýšení pružnosti pochvy a poševního vchodu. Jedná se o zákrok vhodný pro každou ženu, která se potýká s problémy v oblasti svých intimních partií, jako je například ochabnutí pánevního svalstva, syndrom uvolněných (snížení) poševních stěn způsobených zejména vaginálním porodem, stárnutím či vlivem hormonálních změn v období menopauzy či po menopauze, nedostatečné zvlhčení pochvy, pálení a svědění v oblasti poševního vchodu, kvasinkové infekce a záněty a mnoho dalších. Laserových zákroků je široká škála, ovlivňujeme jimi části těla, které jsou pro běžné okolí vidět, omlazení intimních partií není však estetickým zákrokem, ale vrátí ženě pozitivní vjem svého těla a je záležitostí zlepšení kvality psychiky a běžného osobního života.

Vaginální rejuvenace a zpevnění vaginálního kanálu za pomocí laseru FOTONA je zákrok, který je pro ženu zcela bezpečný, neinvazivní, bezbolestný, bez chirurgických řezů a krvácení a je velmi rychlý s rychlým nástupem účinku.
Laser FOTONA je nejmodernějším laserem na trhu. GIA clinic s.r.o. díky němu napomůžeme každé ženě, která se chce zase cítit dobře.
Při hormonálních změnách způsobených menopauzou či po ní, vaginální porody způsobí u mnoha žen pokles pánevního dna či zeslabení poševní sliznice a zvětšení vnitřního průměru pochvy.
K vaginální ochablosti napomáhá i sedavé zaměstnání, obezita a časné kvasinkové infekce a záněty, které mohou také způsobit sníženou elasticitu vaginální tkáně, ztrátu kolagenu a ochablost pánevního dna.
Následkem uvedených změn v intimních partiích ženy, je mimo výše uvedených problémů i inkontinence neboli únik moči a v neposlední řadě i zhoršení sexuálního života, neboť suchost a podrážděnost vagíny, snížená těsnost, elasticita a citlivost nedovolí ženě, a tím ani jejímu partnerovi, takového prožitku a uspokojení z milování.
V některých případech je dokonce pohlavní styk pro partnery bolestivý a může dojít i k mírnému krvácení při styku.
Tento neinvazní laserový zákrok může podstoupit každá žena od 18ti let (je však možné aplikovat laser i dříve avšak po dohodě s rodiči).
Je vhodné též zvážit vhodnost u žen, které se chystají otěhotnět, neboť by mohly poporodní změny ovlivnit výsledek.
Velmi velkou výhodou tohoto bezbolestného zákroku je tedy nejenom zmíněné omlazení a zpevnění vagíny, ale i snížení infektů močového měchýře, kvasinkových infekcí, zánětů, zvýšená lubrikace, zúžení a elasticit pochvy, čímž žena dostane i benefit kvalitnějšího sexuálního zážitku, navrácení plnohodnotného života a tak i zlepšení psychiky (což pak platí i pro partnera ).
Zlepšení Funkčnosti a Elasticity: Zákrok vede ke zvýšení pružnosti a zpevnění vagíny, což může pomoci ženám s ochabnutím pánevního svalstva, například po vaginálním porodu nebo během menopauzy.
Zlepšení Sexuálního Života: Zpevnění vagíny může vést k lepšímu sexuálnímu prožitku a uspokojení, a to jak pro ženu, tak pro jejího partnera.
Snížení Inkontinence a Infekcí: Zákrok může přispět ke snížení problémů s inkontinencí a kvasinkovými infekcemi, záněty, a také zlepšit lubrikaci.

Před laserovým zákrokem

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž hlavním cílem je maximální informovanost klientky – o průběhu zákroku, o případných rizikách zákroku, kontraindikacích a případných komplikacích.
Klientka musí mít od svého gynekologického lékaře za sebou běžná vyšetření a výsledky z cytologického vyšetření.
Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku klientky.
Není potřeba vysazovat či přerušovat stabilně ordinovanou antikoncepci.
Při pravidelném menstruačním cyklu je vhodné operaci načasovat tak, aby byl termín laserového zákroku po menstruaci, nikoli před ní.
Během menstruačního cyklu se operační výkon neprovádí.
Před zákrokem by se měla klientka chránit před infekcí a nachlazením, nesmí být aktivní opar rtu.
Hodnotí se aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klientka chránila před onemocněním. 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.
Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, neholit se v operované oblasti (oholit se den předem).
Před zákrokem odložit snímatelné protézy, brýle, šperky, kontaktní čočky, naslouchadla.

Průběh laserového zákroku

Léčba inkontinence je zákrok prováděný ambulantně, bez použití anestezie, pouze s použitím znecitlivujícího krému.
Klientka lečí na operačním stole v gynekologické poloze.
Opět je klientce vysvětleno, co a jak bude probíhat.
Následně je zasunut speciální nástavec laseru FOTONA do oblasti pochvy (jedná se o úzkou patentovanou hlavici).
Laserový paprsek poté působí zářením na vaginální tkáň – dochází k termickému narušení svrchní vrstvy poševní sliznice a poševního vchodu a tím hloubkovému prohřátí tkáně, čímž se stimuluje tvorba –  remodelace nových kolagenových vláken na poševní stěně.
Tkáň je tímto zpevněna a stažena.
Samotný zákrok zpravidla trvá  30 – 40 minut.

Tento zákrok nevyžaduje žádné speciální doporučení.
Návrat do zaměstnání či odchod domů lze cca po 30 minutách po zákroku.
Je vhodné se po laserovém zákroku vyhýbat saunování, soláriu a koupání.
Co se týká sexuální aktivity – zde samozřejmě záleží na tom, jak se žena cítí, avšak citlivost intimních partií klientce, ve většině případů, nedovolí sexuální aktivitu nejméně 5 – 7 dní po aplikaci laseru.
Pozdržením veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sama klientka, musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.
Následná péče klientkou je nedílnost součástí úspěchu každého zákroku.
V domácím prostředí je případná bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Další doporučení a informace budou předány lékařem následně po zákroku.
Výsledek laserového zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o., ale již po uplynutí 1 měsíce by měla klientka cítit pozitivní změnu.
Výrazné zlepšení by pak mělo nastat do 3 měsíců po zákroku.
Je možné sezení opakovat ještě jedenkrát pokud není efekt po prvním ošetření takový, jaký klientka očekávala.
Na GIA clinic s.r.o. chceme, aby byl výsledek co nejlepší – je to však velmi individuální a záleží pak jen na samotné klientce a jejím přání.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den zákroku si vezměte s sebou

• cytologické vyšetření – výsledky (pokud jste jej již neposlala emailem)
  • léky, které klientka pravidelně užívá
  • věci osobní potřeby
  • kopii dokladu o zaplacení zákroku nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
  • pokud bude Vaše platba realizována platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru

14 500 Kč

Je zákrok bolestivý?
Ne, je prováděn bezbolestně bez použití anestezie, pouze s použitím znecitlivujícího krému.
Obvykle je možné se vrátit k normálním aktivitám krátce po zákroku. Sexuální abstinence je doporučena po dobu 5-7 dní.
Po zákroku mohou nastat mírné nepohodlí nebo citlivost v oblasti, která obvykle brzy odezní.
Výsledky mohou být cítitelné již po měsíci, s dalším zlepšováním očekávaným během následujících 3 měsíců.

Odstranění znamének, hemangiomů, výběžků a kožních defektů

Pigmentové a vaskulární léze

Laserové tvarování těla a vypínání kůže

Ošetření metličkových žil – laser