1-2 hodiny

Minimální

7-14 dní

Modelace prsou s augmentací

Modelace prsou spojená s augmentací

Zákrok je vhodný zejména pro ženy s ochablým poprsím, které se chtějí cítit lépe. Cílem výkonu je vytvoření lepšího vzhledu prsou. Jedná se o operativní zlepšení tvaru a celkového vzhledu povislých prsou. Opětovné zpevnění, pozdvižení a zvětšení objemu za pomocí vložené silikonové vložky (implantátu) docílíme opětovně mladistvý vzhled. Modelace prsou spojená s augmentací se na GIA clinic provádí v celkové anestezii, výkon je spojen s jednodenním pobytem na klinice. Operace trvá 1 – 2 hodiny s minimálním rizikem pro klientku. Podle přání klientek nabízíme kulaté, anatomické i ergonomické implantáty několika osvědčených světových značek. Implantáty, které v GIA clinic používáme, patří k nejlepším na trhu a splňují náročné kvalitativní požadavky platné v EU.

Skoro jako jediní v ČR využíváme tzv. PEKTORÁLNÍ BLOK = typ lokální neboli místní anestezie, která je anesteziologickým lékařem aplikována přímo do místa operačního výkonu – prsou, proto je u nás tento výkon pro klientku méně bolestivější než na pracovištích, kde výše zmíněnou techniku anestezie nepoužívají. Tento typ anestezie získáte od GIA clinic jako bonus.

Komplexní zlepšení vzhledu: Tento zákrok kombinuje zpevnění povislých prsou a jejich zvětšení, což poskytuje komplexní zlepšení vzhledu a tvaru prsou.
Zvýšené sebevědomí a spokojenost s tělem: Kombinace modelace a augmentace často vede k výraznému nárůstu sebevědomí a celkové spokojenosti s vlastním tělem.
Individuálně přizpůsobený výsledek: Díky široké škále implantátů a chirurgických technik je možné dosáhnout výsledků, které odpovídají individuálním potřebám a přáním klientek.

Operaci může podstoupit každá žena po skončení vývoje mléčných žláz, tedy od 18 ti let (je však možné operovat dříve, ale pouze po dohodě s rodiči a s jejich souhlasem). Je vhodné též zvážit vhodnost tohoto operačního zákroku u žen, které se chystají otěhotnět v průběhu 1 – 2 let, neboť po těhotenství a kojení dochází často ke změnám samotného poprsí. Díky technologickým pokrokům je na trhu široká škála implantátů umožňující bohatý výběr co do velikosti, tvaru, profilu, povrchu či hmotnosti. Každé ženě pomůžeme vybrat ty nejlepší implantáty právě pro ni.

Nejprve proběhne konzultace, jejímž cílem je plná informovanost klientky a dosažení shody o cílech zákroku mezi klientkou a operujícím lékařem. Oboustraně odsouhlasený optimální plán zákroku vychází z přání klientky a zjištěného klinického stavu, který zahrnuje stávající tvar a velikost prsou, případné deformity, asymetrie atp.  Klientka je poučena o průběhu chirurgického zákroku, o vedení chirurgických řezů, o rizicích zákroku, kontraindikacích, o anestezii a případných komplikacích. V průběhu konzultace se zvolí i vhodné implantáty.
Klientka si musí zajistit od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, RTG plic, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné). Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu a věku operované osoby.
Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Je vhodné vysazení antikoncepce, která až 4 x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).
Před zákrokem by neměla klientka hladovět a držet žádné dietní režimy. Nesmí být aktivní opar rtu.
Aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klientka chránila před onemocněním či infekcí – odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění  2 – 3 měsíce.
Před výkonem musí být klientka lačná – nesmí nic jíst, pít ani kouřit (alespoň 6 hodin). 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.
Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).
Před operací odložit snímatelné protézy, brýle, šperky, kontaktní čočky, naslouchadla a odstranit piercing.

Průběh operačního zákroku

Modelace poprsí spojená se zvětšením za pomocí implantátů je chirurgický zákrok prováděný v celkové anestezii. Obecně je tento chirurgický výkon na naší GIA clinic s.r.o. spojen s jednodenním pobytem, kde se o klientky po celou dobu individuálně a s patřičnou taktností velmi rádi staráme.
S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a pečlivý lékařský nákres fixem na kůži v oblasti prsou.
Opět je klientce vysvětleno, co a jak bude probíhat, kde budou vedeny řezy a podobně. Pro zvolení operačního postupu je velmi rozhodující stávající tvar a velikost poprsí klientky.
Řezy jsou nejčastěji vedeny kolem dvorce a pak řezy v podobě obraceného písmene „T“, které směřují od dvorce směrem k podprsní rýze .
Na GIA clinic jsou do operované oblasti zavedeny drény, které odvádí tkáňový sekret a krev (odvod těchto tekutin napomáhá hojení a eliminuje případně vzniklé záněty).
Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy. Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi.
Redukovanou i malou část prsní žlázy odesíláme po výkonu k histologickému rozboru. Samotná operace zpravidla trvá 3 hodiny.
Po zákroku (ještě na operačním sále) je klientce poprsí zafixováno elastickými bandážemi, které jsou druhý den odstraněny a klientka ihned poté začíná nosit speciální zpevňující podprsenku (klientce ji předem individuálně objednáváme na klinice na základě poměření lékařem v den konzultace). Dále následuje fáze pooperační péče samotnou klientkou.

GIA clinic doporučuje, aby si klientka připravila domácnost tak, aby alespoň 7 – 14 dní nemusela namáhat svaly rukou a hrudníku a vykonávat náročnější domácí práce (mytí nádobí, oken, vysávání a podobně).
Návrat do zaměstnání, řízení automobilu, sexuální aktivitu doporučujeme až po 7 – 14 dnech. Záleží samozřejmě na tom, jak se žena cítí, avšak citlivost hrudníku klientce, ve většině případů, ani nedovolí aktivitu dříve, nežli po zmíněných 2 týdnech – pozdržení veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sama klientka, která musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.
Domácí pooperační péče je nedílnost součástí úspěchu každého chirurgického zákroku.
Fyzickou aktivitu a aktivní sport doporučujeme provádět jen ve zpevňující podprsence a to minimálně až po 6 – 8 týdnech od zákroku.
V domácím prostředí je bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Speciální zpevňující podprsenku klientka nosí nejméně 6 týdnů (lépe 8 týdnů) a sundává ji jen minimálně (pro potřebu osobní hygieny).
Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po operaci.
Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o. avšak konečný výsledek je očekáván po 3 měsících po operaci.
Po modelaci prsou doporučujeme každoroční sonografické vyšetření prsou.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
  • léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody)
  • věci osobní potřeby, mobil
  • kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
  • pokud bude Vaše platba realizována platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Konkrétní cena se liší podle zvolených implantátů a konkrétních podmínek zákroku; přesné informace poskytneme při konzultaci.

Jak dlouho trvá zotavení po modelaci a augmentaci prsou?
Celková doba zotavení se může lišit, ale většina klientek může očekávat návrat k běžným aktivitám do 14 dnů po zákroku.
V mnoha případech je kojení stále možné, ale záleží na konkrétních chirurgických technikách a umístění implantátů.
Výsledky jsou obvykle dlouhodobé, ale mějte na paměti, že stárnutí těla a hormonální změny mohou mít vliv na vzhled prsou v průběhu času.
Standardní rizika zahrnují infekci, krvácení, reakci na anestezii a možné komplikace spojené s implantáty.

Léčba jizev, strií a hlubokých vrásek

Gynekomastie

Permanentní make-up prsního dvorce