30 minut - 1 hodina

Lokální

Minimální

Rychlá

Léčba aktivního akné a jizev po akné

Léčba akné

GIA clinic využívá nejmodernější laser na trhu – Laser FOTONA, který nabízí jemný a efektivní postup léčby akné a korekce problematických jizev po akné. Přesně řízené paprsky laseru FOTONA u aktivního akné zajistí redukci zánětlivého procesu a při léčbě jizev remodelaci zjizvené kůže. Tato laserová metoda je rychlá, bezpečná a jednoduchá. Jedná se o léčbu s rychlými výsledky a bez vedlejších účinků.

Laser Fotona nabízí léčebný proces, který poskytuje skutečně komplexní řešení problému s akné. Přesně řízené laserové světlo bezpečně proniká do pokožky, aby se účinně zaměřilo na hyperaktivní mazové žlázy a snížilo se tak riziko vzniku nového zánětu, ze kterého následně vzniká samotné akné.
U aktivního akné fotonová laserová léčba snižuje zánět akné za pomocí velmi výkonného laseru, který bezpečně proniká kůží do určité optimální hloubky, kde tepelně a ničí dané hyperaktivní mazové žlázy.
Navíc laserové ošetření laserem Fotona urychluje proces hojení a stimuluje zlepšení kvality kožního kolagenu, což je důležitý krok při dlouhodobé léčbě akné.
Při léčbě problematických jizev po akné představuje laser ideální metodu léčby jizev. Laser bezpečně a efektivně zajišťuje minimální hloubku průniku potřebnou pro lehký povrch obličeje s akné a zjizvenou pokožkou, což přispívá ke zlepšení struktury a tónu pleti. Na rozdíl od chemického peelingu a chirurgického zbroušení pokožky je u této metody hloubka průniku přesně kontrolována. Laser jemně odpaří mikronové vrstvy jizev akné z povrchu a odhalí zdravou, nepoškozenou pokožku.

Účinnost a Rychlost Léčby: Laser Fotona efektivně redukuje zánět akné a podporuje rychlé hojení, zatímco u jizev po akné stimuluje regeneraci a zlepšení kvality kožního kolagenu.
Minimální Invazivita a Bezpečnost: Oproti tradičním metodám jako chemický peeling nebo chirurgické zbroušení je laserové ošetření méně invazivní a bezpečné s kontrolou hloubky průniku.
Zlepšení Vzhledu Pleti: Laserové ošetření nejenže pomáhá v boji proti akné, ale také zlepšuje celkovou strukturu a tón pleti, což vede k viditelnému zlepšení vzhledu.

Rady pro pacienta

Pacient se musí předem objednat ke konzultaci s lékařem, který bude ošetření provádět. Na konzultaci se klient od ošetřujícího lékaře dozví veškeré potřebné informace. Tato konzultace je hrazená pacientem.
Pacient musí mít před samotným výkonem odstraněny veškeré tělové krémy, masti, make-up či jiné látky v místech, kde bude prováděn výkon (odlíčení či odstranění látek je samozřejmě možné i u nás na klinice).
Na vyžádání nebo v případě ošetření větších ploch bude použita znecitlivující mast EMLA.
Po ošetření může být pleť mírně zarudlá v místech aplikace laseru FOTONA (případné zarudnutí pleti se do dvou dnů ztratí). Pacient není nijak omezen v běžných aktivitách a může se ihned po ošetření vrátit do práce.
Doporučené je po ošetření chránit pleť krémem s vysokým SPF.
Následně je nutné se zcela vyhnout saunování a nenavštěvovat solárium.
Další doporučení a informace budou předány lékařem následně po ošetření.

Přibližně 2000 Kč za ošetření, ale cena se může lišit v závislosti na rozsahu a složitosti zákroku.

Jak rychle uvidím výsledky po léčbě?
Výsledky mohou být viditelné již po prvním sezení, ale pro plný efekt může být potřeba několik ošetření.
Bolest je minimální, a většina pacientů popisuje ošetření jako dobře snesitelné. Používá se lokální anestezie pro větší pohodlí.
Může dojít k dočasnému zarudnutí, otoku nebo drobným podrážděním, ale tyto symptomy obvykle rychle ustoupí.
Jedno sezení obvykle trvá asi 30 minut až 1 hodinu, v závislosti na léčené oblasti.

Odstranění znamének, hemangiomů, výběžků a kožních defektů

Pigmentové a vaskulární léze

Laserové tvarování těla a vypínání kůže

Ošetření metličkových žil – laser