2-3 hodiny

1-2 dny

7-10 dní

Facelifting

Zákrok vhodný pro muže i ženy, kteří hledají trvalejší řešení pro vypnutí svého obličeje. Ošetření vylepšuje spodní dvě třetiny obličeje a oblast krku. Nejčastěji facelifting podstupují lidé ve věku 40 – 60 let.

S věkem dochází ke změně našeho vzhledu. Na kůži působí gravitace, slunce, životní styl, kouření, prodělané nemoci a i další faktory, které mají za následek, že se kůže povoluje, mizí zřetelné kontury obličeje a krku, tváře se propadají, vznikají vrásky a kožní záhyby. Čas zastavit nelze, ale facelifting dokáže stopy času posunout alespoň o několik let zpět.

Omlazení vzhledu: Facelifting výrazně zlepšuje vzhled spodních dvou třetin obličeje a oblasti krku, což vede k viditelnému omlazení a zlepšení celkového vzhledu.
Dlouhodobé výsledky: Na rozdíl od nechirurgických zákroků nabízí facelifting trvalejší výsledky, obvykle trvající několik let.
Zvýšení sebevědomí: Kromě estetických výhod může mít facelifting pozitivní dopad na sebevědomí a celkovou spokojenost klientů se svým vzhledem.

Přínos

V konečném důsledku správně provedený facelifting vám umožní vypadat přirozeně mladistvě a svěže a tím podpoří vaši sebejistotu a dobrý pocit ze sebe samé. Metoda faceliftingu zbaví obličej přebytečné kůže a především upraví svalový tonus, který má hlavní podíl na celkovém omlazení obličeje. Toho se dosahuje vypnutím svalové vrstvy (SMAS). Někomu stačí jen jedna operace na celý život, jiní klienti se po létech rozhodnou pro její opakování. Později je možné zákrok doplnit například o operaci víček, odstranění drobných vrásek kolem očí či vyhlazení čela, aby se dosáhlo co nejlepšího výsledku. Samozřejmě, že proces stárnutí bude pokračovat i po operaci. Pro vás ale jeho projevy budou, jak již bylo zmíněno výše, nastupovat o několik let později.

Jak facelift probíhá

Lékař začíná s řezem ve vlasové části u spánku a vede jej směrem dolů před uchem a následně řez zatočí kolem ušního lalůčku za ušní boltec. Kůže se vytahuje přes tváře směrem k uchu. Stejně se natáhnou i svaly pod kůží. Po přesunutí hlubokých tkání se kauterizací uzavřou krevní cévy.   Nadbytečná kůže se pak odstřihne. Operační rána se zašije velmi jemným stehem. Zákrok probíhá v analgosedaci nebo celkové narkóze a trvá 2 až 3 hodiny. V případě, že se facelifting kombinuje i s dalšími zákroky, jako je browlift (vypnutí obočí) nebo necklift (vypnutí kůže krku), doba operace se adekvátně prodlouží.

Praktické rady pro pacienty

Pacient se musí předem objednat ke konzultaci s lékařem, který bude ošetření provádět. Na konzultaci se klient od ošetřujícího lékaře dozví veškeré potřebné informace. Tato konzultace je hrazená pacientem.

Výkon se nedoporučuje v případě:

• Akutního či chronického infektu
  • Oparu rtu
  • Autoimunitního onemocnění
  • Závažných alergických stavů
  • Akutní fáze maligního onemocnění
  • Další závažná onemocnění jako je cukrovka aj.

Před operací

Pacient musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (veškeré potřebné žádanky dostane pacient od lékaře v rámci konzultace).
Doporučené je i vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Pokud je klientem žena je vhodné vysazení antikoncepce, která až 4 x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).
Před zákrokem by neměl klient hladovět a držet nějaké dietní režimy a měl by se chránit před infekcí a nachlazením.
Odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění 2 – 3 měsíce.
Před výkonem musí být klient lačný – nesmí nic jíst, pít ani kouřit alespoň 6 hodin před výkonem. 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.
Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).

Po operaci

• Po operaci je pacient hospitalizován 1 – 2 dny. Následný den po operaci se provede převaz a odstraní drény.
  • Stehy se vytahují po 7 – 10 dnech.
  • Návrat do zaměstnání po 7 – 14 dnech, dle fyzické namáhavosti práce.
  • Po 2 – 3 měsíce může být snížena či zvýšena citlivost operované oblasti, ta se ale po uvedené době vrátí do normálu.
  • Po třech měsících dojde k úplnému zhojení a zmizení všech hematomů (v té době se bude teprve hodnotit celkový výsledek operace).

52 000 Kč

Jak dlouho trvají výsledky faceliftingu?
Výsledky faceliftingu mohou trvat několik let, ale proces stárnutí bude nadále pokračovat. Někteří klienti se rozhodnou pro opakování zákroku po několika letech.
Po operaci může dojít k mírné bolesti a nepohodlí, ale tyto pocity jsou obvykle kontrolovatelné léky proti bolesti a zpravidla rychle ustoupí.
Většina klientů se může vrátit do práce 7 až 14 dní po operaci, v závislosti na typu vykonávané práce a individuálním zotavování.
Jako u každé chirurgické operace existují určitá rizika, včetně infekce, krvácení, nebo komplikací spojených s anestézií, ale ty jsou obecně nízké.

Estetická aplikace botulotoxinu

Aplikace regeneračních preparátů

Estetické výplně s kyselinou hyaluronovou

Přenesení tuku do ostatních částí těla