1-2 hodiny

nízké

7-14 dnů

Zvětšení prsou (augmentace)

Zasloužíte si cítit se krásně a sebevědomě.

Uvažujete o změně vzhledu, velikosti nebo tvaru vašich prsou? S naším týmem můžete dosáhnout krásných a přirozených výsledků. A protože nám záleží na vašem pohodlí a rychlejším uzdravení v GIA clinic jako jedni z mála v ČR používáme metodu “pektorální blok”, která minimalizuje bolestivost po zákroku.

Augmentace prsou je estetický chirurgický zákrok, který je zaměřen na zvětšení nebo zlepšení tvaru prsou pomocí speciálních implantátů. Tento zákrok patří mezi nejčastěji vyhledávané estetické operace, jak v České republice, tak i v zahraničí. Zvětšení prsou se díky neustálému vývoji metod i materiálu implantátů stalo v dnešní době běžným a spolehlivým zákrokem.

Zvýšené sebevědomí: Tento zákrok může výrazně pozitivně ovlivnit váš tělesný obraz a sebevědomí, což vám pomůže cítit se lépe ve své kůži.
Větší možnosti v módě: Augmentace vám otevírá dveře k širšímu výběru oděvů a střihů, umožňující vám experimentovat s různými stylem, které možná dříve nebyly vhodné pro vaši postavu.
Dlouhodobé výsledky: Na rozdíl od jiných kosmetických procedur nabízí augmentace prsou trvalé výsledky, což znamená, že můžete dlouhodobě užívat výhod zlepšeného vzhledu bez potřeby opakovaných zákroků.

Operaci může podstoupit každá žena po skončení vývoje mléčných žláz, tedy od 18ti let (je však možné operovat dříve avšak po dohodě s rodiči).
Mlékovody nejsou touto operací nikterak narušeny, proto není případné kojení ohroženo. Je vhodné též zvážit vhodnost u žen, které se chystají otěhotnět v průběhu  1 – 2 let, neboť po těhotenství a kojení dochází často ke změnám samotného poprsí.
Díky pokrokům dnešní doby je na trhu široká škála výrobců s různými velikostmi, tvary, profily, povrchy a hmotnostmi. Vždy však záleží na dohodě mezi samotnou klientkou a operujícím lékařem při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrány veškeré možnosti a doporučení, které vyplývají samozřejmě z přání klientky, dispozic klientky, proporce těla (výška, váha, obvod hrudníku, tvar prsou) a podobně.

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž cílem je maximální informovanost klientky – o průběhu chirurgického zákroku, o uložení implantátů,  o vedení chirurgických řezů, o rizicích zákroku, kontraindikacích, o anestezii a o případných komplikacích.
Klientka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG, RTG plic, sonografické vyšetření, mamografické vyšetření a jiné). Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.
Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Je vhodné vysazení antikoncepce, která až 4 x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).
Před zákrokem by neměla klientka hladovět a držet nějaké dietní režimy a měl by se chránit před infekcí a nachlazením, nesmí být aktivní opar rtu.
Aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klientka chránila před onemocněním či infekcí – odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění  2 – 3 měsíce.
Před výkonem musí být klientka lačná – nesmí nic jíst, pít ani kouřit (alespoň 6 hodin). 24 hodin před výkonem doporučujeme neužívat alkoholické nápoje a kávu.
Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).

Průběh operačního zákroku

Zvětšení poprsí je chirurgický zákrok prováděný v celkové anestezii. Obecně je tento chirurgický výkon na naší GIA clinic s.r.o. spojen s jednodenním pobytem, kde se o klientky po celou dobu individuálně a s patřičnou taktností velmi rádi staráme.
S klientkou je pořízena důkladná fotodokumentace a pečlivý lékařský nákres fixem na kůži v oblasti prsou.
Opět je klientce vysvětleno, co a jak bude probíhat, kde budou vedeny řezy a podobně.
Způsoby uložení (vložení) implantátů jsou tři – z řezu na hranici dolní poloviny pigmentace prsního dvorce, z řezu v podpaží nebo z řezu v podprsní rýze – tento je nejběžnější a nejbezpečnější.
Následně je vložena prsní vložka neboli implantát pod prsní sval nebo prsní žlázu.
Na GIA clinic s.r.o. jsou do operované oblasti zavedeny drény, které odvádí tkáňový sekret a krev (odvod těchto tekutin napomáhá hojení a eliminuje případně vzniklé záněty).
Rány (řezy) jsou uzavřeny vstřebatelnými stehy – při převazech se tedy klientka nemusí bát bolestivosti.
Operační rány jsou překryty speciálními náplastmi. Samotná operace zpravidla trvá  1 – 2 hodiny.
Po zákroku (ještě na operačním sále) je klientce poprsí zafixováno elastickými bandážemi, které jsou druhý den odstraněny a klientka ihned poté začíná nosit speciální zpevňující podprsenku (klientce ji předem individuálně objednáváme u nás na klinice na základě poměření  lékařem v den konzultace) – a následuje fáze pooperační péče samotnou klientkou.

GIA clinic s.r.o. doporučuje, aby si klientka připravila domácnost tak, aby alespoň 7 – 14 dní nemusela namáhat svaly rukou a hrudníku a vykonávat náročnější domácí práce (mytí nádobí, oken, vysávání a podobně).
Návrat do zaměstnání, řízení automobilu, sexuální aktivitu doporučujeme až po 7 – 14 dnech. Samozřejmě záleží na tom, jak se žena cítí, avšak citlivost hrudníku klientce, ve většině případů, ani nedovolí aktivitu dříve, nežli po zmíněných 2 týdnech – pozdržením veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sama klientka, musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.
Domácí pooperační péče je nedílnost součástí úspěchu každého chirurgického zákroku.
Fyzickou aktivitu a aktivní sport doporučujeme provádět ve zpevňující podprsence a to minimálně po 6 – 8 týdnech po zákroku.
V domácím prostředí je bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Speciální zpevňující podprsenku klientka nosí nejméně 6 týdnů (lépe 8 týdnů) a sundává ji jen minimálně (pro potřebu osobní hygieny).
Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po operaci.
Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o. avšak konečný výsledek je očekáván po 6 – 12 měsících po operaci.
Po augmentaci pomocí implantátů doporučujeme každoroční sonografické vyšetření prsou.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientkou – zájemkyní o daný výkon.

V den operace si vezměte s sebou

• předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlala emailem)
  • léky, které klientka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody).
  • věci osobní potřeby
  • kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
  • pokud bude Vaše platba realizována platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Cena estetických zákroků se liší podle jejich rozsahu a povahy. Uvádíme vždy pouze průměrné ceny za jednotlivé zákroky. Konečná cena závisí na vašich konkrétních potřebách. Přesnou cenu vašeho zákroku stanovíme až po osobní konzultaci.

Kdo může podstoupit zvětšení prsou?
Zvětšení prsou může podstoupit každá žena po skončení vývoje mléčných žláz, tedy od 18 let. Výjimku tvoří klientky mladšího věku, které se mohou operace zvětšení prsou domluvit po konzultaci s rodiči.
Ne, operace zvětšení prsou neovlivní schopnost kojení. Mlékovody nejsou touto operací narušeny, a proto není případné kojení ohroženo.
Na trhu je široká škála výrobců s různými velikostmi, tvary, profily, povrchy a hmotnostmi implantátů. Konkrétní volbu implantátu vždy konzultujeme individuálně s klientkou při předoperační osobní konzultaci. Výběr závisí na přání klientky, jejích dispozicích, proporcích těla (výška, váha, obvod hrudníku, tvar prsou) a dalších faktorech.
Zvětšení prsou je chirurgický zákrok prováděný v celkové anestezii. Operační řezy se vytvoří v podprsní rýze, na hranici dolní poloviny pigmentace prsního dvorce nebo v podpaží. Prsní implantáty jsou vloženy pod prsní sval nebo prsní žlázu. Zákrok trvá obvykle 1-2 hodiny.

Léčba jizev, strií a hlubokých vrásek

Gynekomastie

Permanentní make-up prsního dvorce