2 až 3 hodiny

1 den

Omezení fyz. aktivity

Abdominoplastika s liposukcí

Plastická operace břicha s liposukcí řeší primárně stejný problém jako prostá abdominoplastika, při které dochází k redukci nadbytečné povislé kůže (i podkoží) v oblasti břicha. Spojením s liposukcí lze však dosáhnout mnohem více. Liposukce učiní kůži elastičtější, což je pro výsledný estetický výsledek velmi žádoucí a pomůže i celou oblast břicha pěkně vytvarovat včetně vytvoření nebo minimálně vylepšení pasu. Samozřejmostí je i sešití rozestoupených břišních svalů, čímž dojde k celkovému zpevnění břišní stěny. Zákrok vyhledávají ženy i muži, kteří se rozhodli, že se svým povislým břichem skoncují.

Povolující se kůže, kožní převisy, vyčnívající břicho a z toho plynoucí ztráta sebevědomí, stud svléci se do plavek, omezení pohybu či obtížné oblékání – to jsou většinou příčiny, proč ženy či muži volí plastickou operaci břišní stěny.
Tento druh operace je tedy vhodný nejen pro ženy po porodu či výrazné redukci váhy, ale i pro muže, kteří svoji váhu výrazně snížili vlivem dietního režimu.
Ať už vznikne příčina kožního převisu, nepevného a nevzhledného břicha jakkoliv – plastická operace břicha Vám pomůže jak po osobní stránce, esteticky tak, i zastaví další proces povolování břišní stěny.
U žen je však vhodné zvážit, zda neplánují další těhotenství, neboť to by mohlo samozřejmě vést ke zmaření výsledku operace.
Vždy však záleží na dohodě mezi samotným/ou klientem/kou a operujícím lékařem při předoperační osobní konzultaci, kde jsou probrány veškeré možnosti a doporučení, které vyplývají samozřejmě z přání klienta/ky, dispozic klienta/ky, proporce těla a podobně.

Komplexní Tvarování Těla: Kombinace abdominoplastiky a liposukce nabízí výraznější zlepšení celkového tvaru břišní oblasti, včetně zeštíhlení a vytvarování pasu.
Zlepšená Pružnost Kůže: Liposukce zvyšuje pružnost kůže, což pomáhá k lepšímu výsledku a zpevnění oblasti po odstranění nadbytečné kůže.
Efektivní Řešení Problémů s Břichem: Tento zákrok je ideální pro ty, kteří chtějí vyřešit problémy s povislým břichem, zvláště po významné změně hmotnosti nebo těhotenství.

Výhody abdominoplastiky spojené s liposukcí

1) šetrnost liposukce vodního paprsku ke tkáním – liposukční přístroj Body-jet
2) body contouring – vytvarování a zeštíhlení pasu, někdy i boků
3) liposukcí zeštíhlený kožní lalok nad pupkem po stažení dolů krásně nasedne na dolní partii v třísle, jelikož obě části kůže mají stejnou tloušťku
4) po chirurgické stránce je takto pojatá abdominoplastika méně radikální než jiné techniky, přestože se stále jedná o plnohodnotnou „velkou“ abdominoplastiku
5) díky liposukcí rozvolněné kůži při sešívání diastázy ji není třeba příliš nadzvedávat. Nadměrné zvedání kůže na břichu může vést k poruchám toku lymfy a tvorbě nekróz.
6) dobře provedená liposukce ve středu břicha zabrání, aby po sešití svalů nevznikl hrbol
7) ponechává se Scarpeova fascie, která napomáhá k celkovému zpevnění břišní stěny
8) tento přístup umožňuje řešit i pupeční kýlu, a to bez síťky, která pro tělo představuje cizí materiál
9) použité lepidlo zajistí, aby tkáně lépe přilehly a navíc se sniží i krvácivost.
10) metoda zajišťuje i správné vypnutí kůže pod pupkem, aby nevznikla „propadlina“, která se po operaci řeší už jen velmi těžce

Prvním krokem je předchozí konzultace, jejímž cílem je maximální informovanost klienta/ky –  o průběhu chirurgického zákroku, vedení chirurgických řezů, o rizikách zákroku, kontraindikacích, o anestezii a případných komplikacích.
Klient/ka musí mít od svého praktického lékaře obecné běžné předoperační vyšetření (základní laboratorní vyšetření, EKG a jiné). Samotné požadavky na vyšetření vycházejí ze zdravotního stavu či věku operované osoby.
Doporučené je vysazení všech léků, které zvyšují krvácení – nutná domluva s praktickým lékařem.
Pokud je klientkou žena – vhodné vysazení antikoncepce, která až 4 x zvyšuje riziko embolizace (samotné vysazení má smysl alespoň dva měsíce před výkonem a musí být na základě domluvy s gynekologem).
Před zákrokem by neměl/a klient/ka hladovět a držet jakékoliv dietní režimy a měl/a by se chránit před infekcí a nachlazením, nesmí být aktivní opar rtu.
Aktuální zdravotní stav – důležité je, aby se klient/ka chránila před onemocněním či infekcí – odstup od operace po prodělaném infekčním onemocnění  2 – 3 měsíce.
Před výkonem musí být klient/ka lačný/á – nesmí nic jíst, pít ani kouřit (alespoň 6 hodin). 24 hodin před výkonem doporučujeme nepít alkoholické nápoje a kávu.
Je vhodné se v den výkonu vykoupat, nemazat se žádnými tělovými mléky a krémy, nelíčit se a mít odlakované nehty (na rukou i nohou).

Průběh zákroku

Cílem zákroku je chirurgické odstranění kožního převisu na břiše a zlepšení kontur celé břišní oblasti.  Výkon začíná liposukcí. Liposukční kanylou se odsává tuk od pupku směrem k žeberním obloukům. Dochází ke ztenčení tukové vrstvy. Uvedené ztenčení zlepší elasticitu kůže, což následně operatérovi ulehčí po odstranění kožního převisu její stažení směrem dolů ke tříslům. Následuje odstranění kožního převisu pod pupkem směrem k tříslům. Významným momentem této části operace je zachování Scarpeovy fascie, která probíhá mezi tukovými vrstvami, tvoří přechod mezi vrstvami tuku a zpevňuje celou břišní oblast. Kdybychom odstranili celý lalok včetně Scarpeovy fascie, obnažili bychom zcela i svalovou fascii, což by mohlo vést ke špatnému přihojení kožního laloku, který se natahuje k tříslům shora. Navíc by se zvýšilo nebezpečí vzniku seromů. Při klasické abdominoplastice se celá břišní stěna zvedá až k žeberním obloukům, my však díky provedené liposukci využíváme zvýšené elasticity kůže, která se dá natáhnout bez zvedání. Při stažení kůže se posouvá i pupek, který je nutno všít na nové místo. Po provedené operaci zůstává jen vodorovný řez na spodní části břicha, který se dá dobře skrýt ve spodním prádle.

GIA clinic s.r.o. doporučuje, aby si klient/ka připravil domácnost tak, aby alespoň 7 – 14 dní nemusel namáhat svaly břicha a vykonávat náročnější domácí práce.
Návrat do zaměstnání, sexuální aktivitu doporučujeme až po 7 – 14 dnech. Samozřejmě záleží na tom, jak se klient/ka cítí, avšak citlivost břicha (v podobě tahu na břišní oblast), ve většině případů, ani nedovolí aktivitu dříve, nežli po zmíněných 2 týdnech.
Pozdržením veškerých aktivit, které nepříznivě ovlivňují hojivost, musí zvážit v domácím prostředí sám/a klient/klienta, musí neustále dbát na svoji bezpečnost a nezapomínat na doporučení od lékaře.
Domácí pooperační péče je nedílnost součástí úspěchu každého chirurgického zákroku.
Fyzickou aktivitu a aktivní sport doporučujeme provádět ve zpevňujícím korzetu a to minimálně po 6 – 8 týdnech po zákroku.
V domácím prostředí je bolest zvládána s běžně dostupnými analgetiky, které operatér doporučí užívat (běžně postačí brát po dobu 2 – 3 dnů).
Speciální korzet klient/ka nosí nejméně 6 týdnů (lépe 8 týdnů) a sundává jej minimálně (pro potřebu osobní hygieny).
Další doporučení a informace (péče o jizvy, slunění a jiné) budou předány lékařem následně po operaci.
Výsledek chirurgického zákroku průběžně sledujeme na osobních kontrolách u nás na GIA clinic s.r.o. avšak konečný výsledek je očekáván po 6 – 12 měsících po operaci.

Mezi hlavní kontraindikace patří: infekt akutní či chronický, opar rtu, autoimunitní onemocnění, závažné alergické stavy, akutní fáze maligního onemocnění, u žen těhotenství či kojení a další vážná onemocnění zjištěná během pohovoru s klientem/kou – zájemcem/kyní o daný výkon.
V den operace si vezměte s sebou
předoperační vyšetření (pokud jste jej již neposlal/a emailem)
léky, které klient/ka pravidelně užívá (vzít si ranní dávku a zapít malým množstvím vody)
věci osobní potřeby
kopii dokladu o zaplacení operace nebo zálohy, případně stanovenou částku v hotovosti
pokud bude Vaše platba provedena platební kartou, doporučujeme předem ověřit výši limitu denního výběru.

Uvedená cena je 95 000 Kč, ale může se lišit v závislosti na specifikách případu.

Jak dlouho trvá zotavení po abdominoplastice s liposukcí?
Plné zotavení může trvat několik týdnů až měsíců, ale většina pacientů se může vrátit k běžným aktivitám během 2 až 4 týdnů.
Stejně jako u všech chirurgických zákroků, existují rizika, jako jsou infekce, krvácení, tvorba jizev, komplikace spojené s anestézií a specifické rizika spojené s liposukcí.
Ne, je důležité posoudit individuální zdravotní stav a očekávání každého klienta. Kontraindikace zahrnují určité zdravotní stavy, těhotenství a kojení.
Výsledky mohou být dlouhodobé, zvláště pokud jsou doprovázeny zdravým životním stylem a správnou péčí o tělo.

Argo Plasma

Operace tříselné kýly

Liposukce stehen, hýždí a ostatních částí těla

Operace pupeční kýly